Fullt upp!

Har haft fullt upp med roliga saker här i dagarna så jag har tyvärr inte hunnit uppdatera er om allt. Hade jätte mysigt på Öckerö där jag sov hos Linnea! Sedan har jag träffat min ponke som jag inte sett på 1 vecka och han hade köpt en present till mig från Köpenhamn, ett jätte fint halsband från Urban outfitters! Tack älskling! Nu till idag; årliga julmysdagen med jobbet då Eva bjöd på lunch på Bee Bar och därefter en heldag på Sankt Jörgens Spa med avslappning, varma bad, lugn musik, dofter och SPA fika. Bättre kan det inte bli så ett stort tack till Eva som är helt underbar och dessutom bjuder oss på allt detta! ( bilder kommer senare från spat) hann också ta en sväng på NK idag där det var julfint, och köpa en guldig stickad tröja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0