Hellooooow

Dagarna går och mitt immunförsvar stärks mot denna segdragna förkylning. Mår bättre i alla fall fast är genomförkyld och ont i huvudet. Idag har jag gjort en massa viktiga saker, som inte har varit det roligaste eller enklaste att ta tag i men jag har gjort det. Tänk att axlarna känns så mycket lättare när man rett ut en del saker. Och man känner att man växer lite som person faktiskt. En jobbig sak ska inte få ställa sig i vägen eller sätta käppar i hjulen, jag vet att jag klarar det bara jag står på mig. Då är problemet sedan som bortblåst. Så plus i kanten där till mig !

Imorgon ska jag ligga hemma och kurera mig ytterligare..Måste även ta tag i min bokföring för den har jag inte orkat ta tag i nu när jag mått så dåligt.

Och gissa vad som gjorde min dag ?? Jag beställde En Vit iPhone med ett företagsabonnemang. Får hoppas allt går som det ska nu men jag borde få den om ca 1 vecka.


Godnatt, PUSS 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0