Halloo!

Kom ju som sagt hem i onsdags kväll, jobbade gärnet torsdag/fredag och även idag då jag haft brud på salongen! Det är så att vara egenföretagare ;)

Bruden idag blev sagolikt vacker! gjorde vågor i luggen, skira lockar uppsatt i nacken och en stor vid blomma med flor på sidan. Sminkade hennes ögon i gröna toner och porslinshy.

Ikväll ska jag ut och fira linnéa som fyller år den 14:e så vi ska till Pasta+ och äta och sedan gå vidare ut. Frågan är bara vart man ska gå? och vad man ska ha på sig?? hmm tror jag känner för svart, lite kaxigt!...tror jag ska sova på saken!

maybe in the style of Chanel Iman, eller kate moss?..


Natti, återkommer sedan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0