Jobba, träna, äta, sova

Har jobbat en kortis idag på salongen(eftersom jag sedan ska jobba torsdag-lördag). Hade en jätte härlig stamkund som jag la en röd bottenfärg på, sedan intensiva koppar slingor och intensiva röda slingor. Sedan en röd färg på längderna och slutligen klipp. Hon blev jätte fin och färgerna kändes riktigt höstiga!

Nu ska jag och systern min sticka iväg till gymmet alldeles strax. Känner mig dock seg men ska göra mitt bästa, vet att motivationen finns där så får se hur mycket ambitioner jag har idag. Hade ju vilodag igår..Tror dock jag ska ut & springa imorgon så kanske blir lite kondition idag och lite mage/rygg eller armar. vi får se :)

PUSS HAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0