långlöpningspass idag!

Åh hela mitt långa inlägg jag skrev försvann!..jaja. Jag har i alla fall varit ute och kört ett långpass löpning idag med pappa efter jobbet. Fokuserade snarare på distans än tempo idag och energin verkade aldrig ta slut! Det var bra springväder (dimma= mycket fukt & syre i luften) och lagom temp (ca 14grader) så jag landade slutligen på 13,5km på 1timma 22minuter och programmet i mobilen sa att det blev 1030kcal. Hade utan problem kunnat fortsätta ´konditionsmässigt men mot slutet kändes knäna stumma och lite svullna så vågade inte fortsätta mer så att knäproblemen skulle komma tillbaka. Dessutom ringde de hemmifrån och undrade om jag blivit bortrövad haha (det var mörkt & dimmigt ute= skummt!) Känns skönt med utdelning nu efter all den kondition jag tränat det senaste! milen-gränsen är liksom passerad -och det utan problem! Känns så jäkla gott nu efteråt och ikväll kan jag lägga mig med en skön känsla i kroppen. Imorgon är det jobb som gäller och det är tur att man har det absolut roligaste jobbet, frisör! :D PUSSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0