Stockholm here i cooome! (I like how it feels)

Nu är färgen klar, blev bra...tror ja ;) haha men tog samma som sist i botten, fyllde bara på med 5M och 6A.
Måste faktiskt lägga mig strax, ska upp 4.50 imorgon usch! Men ska ju till sthlm i 2 dagar på kurs, fick det som stipendie när jag tog studenten, kul eller hur!?
Tänkte dela med mig av denna sköna låten inna najg lägger mig, så att ni också får bli lite glada. :) skruva upp volymen och lyssna!


Kan ju alltid mobilblogga från sthlm (eftersom jag mms bloggar) till skillnad från i London, då hade det förmodligen blivit en gaaanska så fet räkning..Så håll utkik så får ni se vad vi sysslar med (för det vet jag knappt själv) Men vi ska bo på Kung Karls hotel på Stureplan och jag kommer att flyga dit/hem.

PUSS & natttiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0