Training heals you ?

Jag funkar som så att jag tränar mycket när jag har någonting att tränga undan, eller om jag bara är stressad, eller tänker alldeles för mycket och bara vill skingra tankarna. Träning fungerar som ett plåster. Det stoppar blödningen men när det är förbrukat kan det börja blöda igen. Därför är det så bra att man faktiskt kan träna hur mycket man vill, i princip..Inte just precis när man måste vara på jobbet eller så men den övriga tiden på dygnet. Jag vet mycket väl hur jag fungerar och att det kanske inte är den bästa lösningen eller det snällaste sättet mot mig själv men jag mår ju bra av det,nu. Så jag tänker fortsätta med det tills jag kommer på andra tankar..
Imorgon ska jag gå ut och springa och sedan träna yoga 60 min på gymmet. 2 pass om dagen känns ganska så lagom när man har lediga dagar..? I alla fall just nu, för mig.
& dessutom ser jag mitt mål framför mig, detta kanske är bra ändå, för det hjälper mig att nå dit?

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0