Lördagens bravader!

Eller inte så mycket till bravader egentligen.. Är helt slut efter hårdträningen idag så har spenderat kvällen med Anna och familjen, wonderful!

På tal om träningen då, tränade zumba 1 timme, sedan crosstrainern 30 min (440kcal) därefter styrka 30 min inkl 100 situps. Jag kan lova er att jag som inte tränat på lääänge pga min fram-och-tillbaka förkylning/antibiotikakur blev helt totalt slutkörd efter detta. Kraschade därför i soffan när ja kom hem och sov i 45 minuter!

Imorgon blir det powerwalk med fia på morgonen och sedan brunch, har även bokat in yogapass och träffa ponken så helt sysslolös är jag allt inte ;)

Visar er en bild på hur fin himmeln var idag vid solnedgången (för er som missade det)

Hugs & kisses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0