yesterday!

Jobbade mellan 10.00-19.00 igår och var trött efter jobbet så tänkte åka hem och äta/slappa. Men pratade med J på vägen hem och helt plötsligt hade jag bokat in ett gympass med honom. Lika bra tänkte jag, man blir inte starkare av att ligga i soffan..

Så vid 20.10 var vi på gymmet och tränade. Började med lite styrka men gick ganska så omgående till löpbandet istället och joggade 5.65km, 31min, 400kcal. Kändes bra för att vara så längesedan jag joggade..Sedan gjorde jag 140 situps, och tränade styrka i 30 min. Kan lova att jag var död efter det, vid 21.30 utan middag i magen..
Tur man har världens bästa pojkvän som gjorde god och nyttig middag till mig !

Idag är jag lite små lat, jag sov läänge (gick först upp med J kl 5.30 och fick skjuts hem, men somnade om till kl 10..)

Dagens planer:
- Tvätta (Zzzz)
- Träna!
- Åka och fika och mormor?

Sitter och peppar mig själv lite med bikinibilder på VS-änglarna i bikini.
(detta är inte mitt mål som så många andras för jag vet att min kropp inte kommer att kunna se ut sådär om jag inte halvt svälter mig själv och sedan fortsätter leva så) Det är inte så jag vill leva. Men gillar Doutzen Kroes kropp som är tight, vältränad och inte heelt pinnsmal! såå snyggt.
( 2:a tjejen från vänter på bild nr1)






Nu måste jag sätta igång här hemma!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0