Glossybox

Fick höra om glossybox för ganska så länge sedan och tänkte direkt att jag skulle testa det! Sedan glömde jag väl helt enkelt bort det men nu fick jag tumman ur & blev medlem och skapade en prenumeration.

Det är ett ballt koncept dem har tycker jag, för 139:-/månaden får man 1 box/månad med 5st skönhetsprodukter i småstorlekar för att få prova på. Man skapar sin egen beauty profile där man anger hud-/hårtyp m.m för att det ska anpassas efter var och en. Det sammarbetar med välkända märken som ex Nuxe, L'occitane, Debora Lippman, Burt´s Bees & Chloé. Det kan alltså vara sånt som hårprodukter, parfymer, hudkrämer, make up.

Låter ju wonderful om jag får säga det själv, längtar redan tills min första box kommer v.17..åh orkar inte vänta haha!

Återkommer med recensioner när jag fått produkterna och provat dem.



PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0