Runner girl

Hej hej!
Som nu vet gillar jag ju att löpträna/jogga så imorgon ska jag anmäla mig till ett lopp i April. Det är på 10,6km så det ska nog gå fint, fast terrängen är relativt kuperad vilket jag inte föredrar utan hellre längre sträckor på planare underlag..Men, det är bra att variera sig och utmana sig lite.

Ska anmäla mig till midnattsloppet i augusti också, det måste(!) jag springa! Hoppas det finns platser kvar!? Förra året var det 14.000 deltagare här i Gbg!

Nu till något helt annat: dagens look..
Kavaj, svart t-shirt, g-star jeans, pärlörhängen och en lockig hästsvans

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/1246797/images/2012/pic_194099342.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0