The beginning

Idag började jag ett 12-veckors program för att träna mig i form för en halvmara (som jag ska springa i maj nästa år) det är ett schema från Malin ewerlöf krepps bok som jag nyss köpt och börjat läsa. Programmet innefattar 3 löppass i veckan i olika form/längd.

På dagens schema stod det 7km distans vilket innebär att jag ska hålla mig på 75-80% av maxpuls genom hela träningen. Blev alltså ett (för mig) relativt lugnt men härligt löppass på 7km. Jag tog hjälp av min pulsklocka som kag fick av syrran för att hålla koll på pulsen/intensiteten.

Och medans jag var ute och joggade så fick min köttgryta puttra på låg värme i totalt 3 timmar (gissa om den var galet god!?)

Nu säger jag godnatt för imorgon ska jag ha ett pass yoga kl 9.00 innan jobbet (i love those moments!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0